Klaar voor vertrek!

16 oktober 2016 - Marknesse, Nederland

Aan het dromen over het maken van een nieuwe mooie reis komt nu (eindelijk;)) een einde. Na een lange tijd voorbereiden, gaat het nu echt beginnen! Morgen, 17 oktober, om 11:40 uur vlieg ik naar mijn eerste bestemming, Nepal!

Even kort mijn planning: In Nepal start dus mijn reis, waar ik een maand zal rondtrekken. Half november vlieg ik naar India. Op het vliegveld in New Delhi start een nieuw avontuur, namelijk drie weken reizen door India met Ellen, een oud huisgenootje. Daaropvolgend reis ik weer alleen verder door Cambodja en Vietnam. Tijdens de kerstvakantie zit ik in Vietnam, waar mijn roeiploegje mij tweeënhalve week komt opzoeken. Vervolgens reis ik verder in Azië (exacte planning nog onbekend) en Nieuw Zeeland. In Nieuw Zeeland komt Anouk drie weken langs, ook een oud huisgenootje. Wat mijn eindbestemming gaat worden en wanneer ik deze eindbestemming precies verlaat, weet ik nog niet. Wat ik wel weet is dat ik er onwijs veel zin in heb!

Middels deze blog zal ik jullie op de hoogte proberen te houden van mijn avonturen!

1. Paps & Mams:
    17 oktober 2016
    Inmiddels zit je in het vliegtuig en is je spannende reis ook echt begonnen! Heel veel plezier en ga er volop van genieten.
    Liefs je moedertje
  2. Lynn:
    17 oktober 2016
    Heel veel plezier Marjolein!
  3. Opa en Oma.:
    17 oktober 2016
    Eindelijk is het dan zover dat de reis van je dromen werkelijk is begonnen. Wij zijn trots op jou en wensen je heel veel plezier.
    Liefs, Opa en Oma.
  4. Peter:
    18 oktober 2016
    Maak er een mooie en fantastische ervaring van en pas goed op jezelf!
  5. Monique:
    18 oktober 2016
    Wat geweldig dat je dit gaat ondernemen. Heel veel plezier
  6. Monique:
    18 oktober 2016
    Hey Marjolein, wat een leuke tijd ga je tegemoet. Een droomreis die werkelijkheid wordt. Live, laugh, love!
  7. Aly:
    18 oktober 2016
    Heel veel plezier Marjolein. Laat het allemaal op je af komen en maak er iets moois van.
  8. Evert:
    21 oktober 2016
    Hey hoi, Mis je Agrifirm nog niet ...
    Je hebt vast al veel gezien in de eerste paar dagen....
    Fijne reis
  9. Ina:
    23 oktober 2016
    Heel veel succes en plezier met de reis van je leven ! Geniet ervan en benieuwd naar alle verhalen
  10. Ben, Jeanette en de meiden:
    24 oktober 2016
    Hi Marjolein, wij wensen je een ontzettend leuke reis toe en vinden het leuk om te lezen wat je allemaal beleeft. Geniet ze!
  11. Engbert Steenbergen:
    30 oktober 2016
    Hallo Marjolein, was benieuwd naar je eerste verslag. Ik hoop dat je de reis van je leven mag maken. geniet er van.